Reklamace

 

Výrobky se před odesláním snažíme kontrolovat, přesto se může stát, že naleznete vadu. V tom případě postupujte dle následujícího postupu:

Postup reklamace:
 
  1. Na email reklamace@dafitec.cz nebo na adresu DafiTec, s.r.o, Svornosti 883/7, 463 11, Liberec

  2. nám zašlete následující informace:

  • Jméno a příjmení
  • Telefon a email
  • Číslo objednávky nebo číslo faktury
  • Vaši adresu nebo pobočku Zásilkovny (kam bude případně zaslán opravený, vyměněný kus)
  • Popis vady + fotografii vady (pokud posíláte emailem)
  • Číslo bank. Účtu (pro případ vrácení peněz)
     
  1. Po obdržení reklamačního požadavku se vám ozveme co nejdříve emailem nebo telefonicky, potvrdíme požadavek na uplatnění reklamace a domluvíme se na způsobu jejího vyřešení, doručení zboží k nám na opravu apod.
  2. Nabízíme možnost zaslat reklamované zboží ZDARMA přes jakoukoliv pobočku Zásilkovny, napište si o přepravní štítek na balík
  3. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dní. O vyřízení reklamace vás budeme informovat emailem nebo telefonicky.

 

 Důležité informace k uplatnění reklamace:

  • Doba, po kterou prodávající spotřebiteli odpovídá za vady u spotřebního zboží, činí 24 měsíců a začíná běžet dnem jeho převzetí.
  • Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. 
  • Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
  • Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil/a nebo o kterých jste při koupi věděl/a. Stejně tak i u vad, pro které jsme my jako prodávající s Vámi jakožto spotřebitelem dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

 

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení