Reklamace
Výrobky se před odesláním snažíme kontrolovat, přesto se může stát, že naleznete vadu. V tom případě postupujte dle následujícího postupu:
Postup reklamace:
- Na email reklamace@dafitec.cz nebo na adresu DafiTec, s.r.o, Svornosti 883/7, 463 11, Liberec
- nám zašlete následující informace:
- Jméno a příjmení
- Telefon a email
- Číslo objednávky nebo číslo faktury
- Vaši adresu nebo pobočku Zásilkovny (kam bude případně zaslán opravený, vyměněný kus)
- Popis vady + fotografii vady (pokud posíláte emailem)
- Číslo bank. Účtu (pro případ vrácení peněz)
- Po obdržení reklamačního požadavku se vám ozveme co nejdříve emailem nebo telefonicky, potvrdíme požadavek na uplatnění reklamace a domluvíme se na způsobu jejího vyřešení, doručení zboží k nám na opravu apod.
- Nabízíme možnost zaslat reklamované zboží ZDARMA přes jakoukoliv pobočku Zásilkovny, napište si o přepravní štítek na balík
- Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dní. O vyřízení reklamace vás budeme informovat emailem nebo telefonicky.
Důležité informace k uplatnění reklamace:
- Doba, po kterou prodávající spotřebiteli odpovídá za vady u spotřebního zboží, činí 24 měsíců a začíná běžet dnem jeho převzetí.
- Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace.
- Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
- Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil/a nebo o kterých jste při koupi věděl/a. Stejně tak i u vad, pro které jsme my jako prodávající s Vámi jakožto spotřebitelem dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.