Reklamace

Výrobky se před odesláním snažíme kontrolovat, přesto se může stát, že naleznete vadu. V tom případě o dodržení následujícího postupu reklamace:

  1. Na email reklamace@dafitec.cz nebo na adresu DafiTec, s.r.o, Svornosti 883/7, 463 11, Liberec
  2. nám zašlete následující informace:
  • Jméno a příjmení
  • Telefon a email
  • Číslo objednávky nebo číslo faktury
  • Popis vady + fotografii vady (pokud posíláte emailem)
  • Vaši adresu nebo pobočku Zásilkovny, Balíkovny (kam bude případně zaslán opravený, vyměněný kus)
  • Jakým způsobem preferujete řešit reklamaci zda opravou nebo výměnou 
  1. Reklamované zboží zašlete na naši poštovní adresu:
    • na naši poštovní adresu DafiTec, s.r.o, Svornosti 883/7, 463 11, Liberec nebo
    • na výdejní místo Zásilkovny ( Liberec, Vratislavice nad Nisou, Pobočná - (25444), pobočka SPOLTEX spol. s r.o.) nebo
    • na výdejní místo Balíkovny (Liberec 30 - Poštovní 232/0, Liberec XXX-Vratislavice nad Nisou, Liberec, 46311)

Pozor: nepoužívejte službu Zásilkovny "Doručení na adresu" , NENÍ určena pro zasílání do firem, pouze pro soukromé osoby (nebude doručena)

    •  

    • Po obdržení reklamačního požadavku se vám ozveme co nejdříve emailem příp. telefonicky, potvrdíme požadavek na uplatnění reklamace a domluvíme se na způsobu jejího vyřešení.
    • Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena co možná nejdříve, nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dní od doručení zboží k nám.

        

     Důležité informace k uplatnění reklamace:

    - Doba, po kterou prodávající spotřebiteli odpovídá za vady u spotřebního zboží po dobu 24 měsíců v souladu se zákonem a začíná běžet dnem jeho převzetí.
    - Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
    - Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil/a nebo o kterých jste při koupi věděl/a. Stejně tak i u vad, pro které jsme my jako prodávající s Vámi jakožto spotřebitelem dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
    - Nabízíme možnost zaslat reklamované zboží ZDARMA přes jakoukoliv pobočku Zásilkovny, napište si o přepravní štítek na balík (platí pouze pro zboží s max. délkou nejdelší strany balíku do 70 cm a zároveň součet výška + šířka + délka nesmí překročit 150 cm.)