Reklamace

 

Postup reklamace:

Výrobky se před odesláním snažíme kontrolovat, přesto se může stát, že naleznete vadu. V tom případě postupujte následovně:

  1. Na email reklamace@dafitec.cz nebo na adresu DafiTec, s.r.o, Svornosti 883/7, 463 11, Liberec

  2. nám zašlete následující informace:

  • Jméno a příjmení
  • Telefon a email
  • Číslo objednávky nebo číslo faktury
  • Vaši adresu nebo pobočku Zásilkovny (kam bude případně zaslán opravený, vyměněný kus)
  • Popis vady + fotografii vady (pokud posíláte emailem)
  • Číslo bank. Účtu (pro případ vrácení peněz)
     
  1. Po obdržení reklamačního požadavku se vám ozveme co nejdříve emailem nebo telefonicky, potvrdíme požadavek na uplatnění reklamace a domluvíme se na způsobu jejího vyřešení, doručení zboží k nám na opravu apod.
  2. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dní. O vyřízení reklamace vás budeme informovat emailem nebo telefonicky.

 

Důležité informace k uplatnění reklamace:

  • Doba, po kterou prodávající spotřebiteli odpovídá za vady u spotřebního zboží, činí 24 měsíců a začíná běžet dnem jeho převzetí.
  • Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. 
  • Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
  • Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil/a nebo o kterých jste při koupi věděl/a. Stejně tak i u vad, pro které jsme my jako prodávající s Vámi jakožto spotřebitelem dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

 

 

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.